NederlandsEnglish
Hulpmiddelen & kado's voor angst-, paniek- en stressklachten

Lekker in je vel met Kalmeleon!

Ruilen & Retourneren

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wil sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is (bij deze bedoelen we producten zoals pepermuntjes & snoepjes, thee en Bach roll-ons en druppels vanwege hygiënische redenen en gezondheidsrisico’s). Bij verbreking van de verzegeling is jouw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht je gebruik maken van jouw herroepingsrecht, dan hebt je na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 5,75 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via hallo@kalmeleon.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wil je jouw product ruilen? Geen probleem! Wel moet je het product binnen de zichttermijn retourneren en opnieuw bestellen. Je draagt zelf de kosten voor terugzending van het product. Je kunt hiervoor contact opnemen met hallo@kalmeleon.nl

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.